سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه استفاده از هشتگ در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام

در طول چند دهه اخیر به لطف رسانه های اجتماعی کلمات زیادی به فرهنگ لغت اضافه شده است ، اما تعداد کمی از آنها به عنوان "هشتگ" بسیار مورد استفاده قرار گرفته و پذیرفته شده اند.

مدتها بود که نمد هشتگ (#) صرفاً به عنوان نماد "پوند" شناخته می شد. اکنون می توانم قسم بخورم که تنها باری که می شنوم به عنوان نماد پوند از آن استفاده می کنم ، وقتی شماره PIN خود را وارد می کنم تا صورتحساب تلفن همراه خود را پرداخت کنم.

دوره آموزشی صدور مجوز رسانه اجتماعی رایگان HubSpot را یاد بگیرید تا یاد بگیرید چگونه یک استراتژی رسانه های اجتماعی را برای تجارت خود بسازید.

در حالی که در ابتدا هشتگ ها توسط توییتر مشهور شده بودند ، اما اکنون در بسیاری از شبکه های اجتماعی مهم از جمله فیس بوک و اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند. بیایید کشف کنیم که هشتگ چیست ، چرا آنها بسیار عالی هستند ، و چگونه آنها در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام کار می کنند.

"هشتگ" به چه معنی است؟

هشتگ به سادگی یک کلمه کلیدی است که بدون فاصله ، با یک علامت پوند (#) در جلوی آن هجی می شود. به عنوان مثال ، #InboundHour و #ChocolateLovers هر دو هشتگ هستند.

می توانید این هشتگ ها را در هر جایی از پست های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید: در ابتدا ، در انتها یا هر مکان دیگری بین. (این پست وبلاگ را برای راهنمایی های بیشتر در مورد استفاده از هشتگ ها بخوانید.)

این هشتگ گفتگوهای عمومی از همه کاربران مختلف را به یک جریان واحد متصل می کند ، که می توانید با جستجو در جستجوی هشتگ ، کلیک بر روی یک یا استفاده از ابزار نظارت شخص ثالث مانند صندوق ورودی اجتماعی HubSpot ، آنها را پیدا کنید. توجه داشته باشید که برای اینکه پستی با هشتگ در جستجوی هرکسی ظاهر شود ، این پست باید عمومی باشد.

چه چیزی هشتگ را بسیار عالی می کند؟

در سال 2007 هنگامی که هشتگ ها مفهومی کاملاً جدید بودند ، Chris Messina از Google بلافاصله ارزش هشتگ را فهمید. وی نوشت که مفهوم "کانال" هشتگ بسیاری از کارهایی را که بحثهای گروهی انجام می دهد را برآورده می کند ، اما بدون ارث بردن "لشکر مدیریت غیر ضروری" که بیشتر سیستم های گروهی از آن رنج می برند.

علاوه بر این ، مسینا نوشت که آنها به راحتی با نحو موجود در توییتر (و اکنون در شبکه های دیگر رسانه های اجتماعی) به راحتی قابل دسترسی هستند ، به راحتی قابل یادگیری ، انعطاف پذیر هستند و به جای مجبور کردن هر کسی به یادگیری چیزهای جدید ، به راحتی با رفتار فعلی کاربر کار می کنند. همچنین به طور مداوم در تلفن های همراه کار می کند - در حالی که ، برای مثال ، کلید ستاره این کار را نمی کند.

یک دهه بعد ، هشتگ همچنان به شکوفایی خود ادامه می دهد. در صورت استفاده صحیح ، هشتگ ها راهی عالی برای افراد و مارک های تجاری برای نمایش بیشتر پست های اجتماعی و افزایش تعامل است. آنها می توانند زمینه و نشانه های مفیدی را برای یادآوری به افراد بدهند ، پست ها و تصاویر را با هم جمع کنند و گروهی از افراد هم فکر را در یک موضوع خاص در زمان واقعی به روز کنند.

هشتگ ها اغلب برای متحد کردن مکالمات پیرامون مواردی مانند ...

رویدادها یا همایش ها ، مانند # INBOUND17 یا # Rio2016

بلایای یا موارد اضطراری مانند #Aleppo یا #PrayForNice

تعطیلات یا جشن هایی مانند #WorldNutellaDay یا #NationalCatDay

مباحث فرهنگ عامه مانند #GameofThrones یا #PokemonGO

موضوعات مورد علاقه عمومی ، مانند #WinterWonderland یا #ChocolateLovers

هشتگ های معروف ، مانند #tbt یا #MotivationMonday

نکته اصلی استفاده از هشتگ ها به صورت کم مصرف و تنها در هنگام افزودن ارزش است. بیش از حد از آنها استفاده کنید ، و می توانند گیج کننده ، ناامیدکننده و فقط آزار دهنده باشند.

نحوه کار هشتگ ها در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام

برای پرش به آن بخش ، در زیر یک شبکه اجتماعی کلیک کنید:

نحوه کار هشتگ ها در توییتر

نحوه کار هشتگ در فیس بوک

نحوه کار هشتگ ها در اینستاگرام

1) نحوه کار هشتگ ها در توییتر

هشتگ توییتر مکالمات کاربران مختلف را به یک جریان پیوند می دهد. اگر کاربران توییتر که در غیر این صورت به یکدیگر متصل نیستند با استفاده از یک هشتگ خاص در مورد همان موضوع صحبت کنند ، توییتهای آنها در همان جریان ظاهر می شوند.

بسیاری از مطالب خوب در مرکز این صفحه اتفاق می افتد. برای هشتگ #MotivationMonday ، خواهید دید که چند روش برای جابجایی جریان هشتگ وجود دارد: بالا (پیش فرض) ، آخرین ، افراد ، عکس ها ، فیلم ها و موارد دیگر.

بالا: جریانی از توییت با استفاده از آن هشتگ که بیشترین جذابیت را داشته است - که معمولاً به معنی توییت افراد با نفوذ یا مارک های طرفداران زیادی است. (راهنمای ما در مورد چگونگی به دست آوردن 1000+ دنبال کننده توییتر را در اینجا بارگیری کنید.)

آخرین: یک جریان زنده از آخرین توییت های هرکسی که از این هشتگ توییت می کند.

افراد: لیستی از اکانت های برتر توییتر برای دنبال کردن مربوط به هشتگ.

عکس: مجموعه ای از عکس های موجود در توییت هایی که از هشتگ استفاده می کنند. هنگامی که ماوس خود را روی یک عکس شناور می کنید ، می توانید با یک کلیک پاسخ ، بازتوییت یا مانند Tweet را دوست داشته باشید. با کلیک روی عکس می توانید صدای جیر جیر را باز کنید.

فیلم ها: جریانی از توییتها با استفاده از هشتگ که در آنها فیلم وجود دارد.

موارد دیگر: یک منوی کشویی که چند گزینه عالی برای انتخاب دارد ، از جمله "از افرادی که دنبال می کنید" و "در نزدیکی شما". همچنین می توانید جستجوی خود را در اینجا با کلیک روی "ذخیره این جستجو" ذخیره کنید. برای دسترسی به آن بعداً ، کافی است روی کادر جستجو در سمت راست بالای صفحه اصلی توییتر خود کلیک کنید و به عنوان یک جستجوی ذخیره شده ظاهر می شود.

نحوه یافتن هشتگ در توییتر

چند روش برای یافتن هشتگ در توییتر وجود دارد. اگر هشتگ مورد نظر برای جستجوی آن را می دانید ، چهار روش اصلی برای جستجوی آن وجود دارد: یک جستجوی ساده ، یک جستجوی پیشرفته ، نظارت بر استفاده از ابزار شخص ثالث یا تایپ کردن مستقیم آن در URL.

با استفاده از کادر جستجو در گوشه سمت راست بالای صفحه می توانید یک جستجوی ساده انجام دهید:

اگر در جستجوی هشتگ هستید اما می خواهید جزئیات بیشتری را در جستجوی خود بگنجانید ، جستجوی پیشرفته توییتر را امتحان کنید. در اینجا ، می توانید توییت هایی را با کلمات و عبارات خاص جستجو کنید ، که به یک زبان خاص نوشته شده اند ، از حساب های خاص ، در نزدیکی مکان های خاص ، در تاریخ های خاص منتشر شده و حتی حاوی شکلک :) یا اخم :(

به عنوان مثال ، اگر می خواستم توییت های ناراحت #MotivationMonday را جستجو کنم ، ممکن است هشتگ MotivationMonday را با چهره اخم جستجو کنم ، مانند این:

چت توییتر هشتگ

در کنار هشتگ هایی برای رویدادها ، مبارزات انتخاباتی و تبلیغات ، این چیزهای بی نظیر در توییتر با نام Twitter Chats وجود دارد. چت های توییتر جلسات پرسش و پاسخ زنده هستند که در اطراف یک هشتگ برگزار می شوند - چه در پرواز ، چه در زمان از پیش تنظیم شده.

من دوست دارم چطور بوفر در مورد آنها توضیح می دهد: "یک رویداد در شبکه های تجاری را تصور کنید - اما بدون داشتن کد لباس و با صفحه کلید به جای نوار. همان آداب و رسوم اجتماعی اعمال می شود - حسن نیت و احترام - و این یک راه عالی برای دیدار با افراد جدید است. با علایق مشابه "

چت های توییتر تقریباً همه چیز وجود دارد ، از بازاریابی گرفته تا امور مالی شخصی گرفته تا تمایلات گربه ها.

اگر به دنبال چت های توییتر برای مشارکت هستید ، از برنامه چت توییتر TweetReports ، که می توانید بر اساس تاریخ ، هشتگ ، و مباحثی از قبیل نوشتن ، رسانه های اجتماعی و غیره استفاده کنید ، بازدید کنید. همچنین می توانید چت های توییتر خود را برای در نظر گرفتن ارسال کنید.