سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این برنامه میتواند هزاران اکانتی که شما ساخته اید

مثلا یک کدام از آپشن های برکاربرد این برنامه که آیتم استعمال کاربرانش بوده و محبوبیت بالایی دارااست به شما قابلیت و امکان این را میدههد بتوانید 10هزار حساب را به برنامه داده و آنگاه با این 10هزار حساب پیشنهاد فالور،لایک،کامنت از مشتریان خویش اخذ فرمایید و با یک کلیک درین برنامه کلیه 10هزاراکانت را جهت فالو و ارسال لایک و کامنت برای پیج متبوع روانه سازید!

آری این صرفا یکی‌از 100ها قابلیت و امکان این ربات می باشد.

وزرها عزیز اعتنا کنید این ربات خاص کامپیوتر بوده و بر روی همه ویندوز ها قابل اجراست.

در ورژن ای که ما بعداز خرید در چنگ شما قرار می‌دهیم هیچ سیرتکامل محدودیتی نیست و شما می‌توانید بی غایت پیج یا این که حساب اینستاگرام در ربات بیش تر و به کارگیری فرمایید یعنی محدودیتی در عوض اضافه کردن حساب به لیست ورود نخواهید داشت.درضمن در‌این ورژن هیچ سیرتکامل محدودیتی در تعداد دستگاه ها وجود نداره یعنی شما می‌توانید هم‌زمان از ربات روی یک سری کامپیوتر به کار گیری فرمائید.

دوستان خوب عزیزی که پیش از این خرید نموده اند می‌توانید ورژن های نو را بصورت مجانی اخذ نمایند (برای اخذ جدیدترین ورژن با اکانتی که موقع خرید نام نویسی می کنید وارد گردید و از سابقه خرید اخرین ورژن را اخذ فرمائید / اعتنا نمایید در‌حالتی که قصد خرید هر محصولی از تارنما مارا دارید در آغاز در وب سایت ما نام نویسی نمائید تا بتوانید به بدون‌پول به به روز های بعدی دسترسی داشته باشید)

ارتقا فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام

با اینستاداب دیگر مخارج مازاد و فالوور های فیک و تقلبی بس میباشد، دیگر مشقت کشیدن برای جذب فالوور و مدیر برگه اینستاگرام بس میباشد.

در حالتی که در ادامه ارتقا فالوور حقیقی وواقعی اینستاگرام می باشید، در صورتی‌که در ادامه فالوور اهل ایران و حضور مشتری فعال در کاغذ اینستاگرام خویش می‌باشید، در صورتیکه در پی ارتقاء تضمینی فالوور اینستاگرام حساب خویش میباشید، به جای صحت آمده اید!

با به کار گیری از این ربات توسعه یافته در اینستاگرام فروش، لایک، کامنت و فالور خویش را ارتقا دهید ربات اینستاگرام چه میباشد؟

ربات اینستاگرام کاربرمجازی اینستاداب یک ابزار فروش فالوور می‌باشد و همینطور یک سیستم هوشمند برای ارتقاء فالوور ، ارتقاء لایک ، ارسال کامنت و رئیس حساب اینستاگرام شماست.

ربات قادر است با تهیه شدن بر روی هدف ها شما که‌این هدف ها می توانند صفحات حریف و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا این که شرایط های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله مختص تهیه و تنظیم شود و از این هدف ها برای شما فالوور حقیقی و فعال اینستاگرام به طور تضمینی گردآوری نماید.

نحوه فعالیت به‌این چهره میباشد که بعداز تهیه و پر‌نور کردن ربات ، ربات به صورت هوشمند استارت به لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن بازار انگیزه شما مینماید ، با این عمل روزمره حجم متعددی بازدید کننده ، فالوور حقیقی وواقعی و فعال به سمت ورقه ی شما روان می شود.

ارتقاء فالوور حقیقی وواقعی اینستاگرام :

جذب فالور هدفمند در کمترین عصر جزو شعارهای اصلی این ربات توسعه یافته است! تمام فالوور هایی که ربات برای شما گردآوری می کند حقیقی و واقعی میباشند و ربات به طور هوشمند به شما گزارش مینماید که‌این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تهیه و تنظیم کرده بودید جذب کاغذ شما گردیده و راندمان آن انگیزه چقدر بوده میباشد.

برخی از ویژگیها و تجهیزات ربات اینستاگرام کاربرمجازی :

ارسال تصویر و ویدیو با تایم معلوم و تعداد متبوع شما برای یک پیج یا این که تمام پیج ها سرچ توسعه یافته با استعمال از هشتگ یا این که لوکیشن و یا این که یوزر اشخاص استخراج و کشف کردن تمام پستهای اشخاص و خروجی دریافت کردن بصورت آنی پیکربندی و آپشن های توسعه یافته برای سرچ کردن اشخاص پیکربندی و آپشن های ماهر برای کامنت صادر کردن پیکربندی و آپشن های ماهر برای لایک کردن و آنلایک کردن لایک کردن و کامنت گذاشتن فورا بعداز سرچ کردن بوسیله هشتگ بصورت خود کار

آپ دیت پروفایل و تغییرمشخصات کلیه پیج های جان دار دربرنامه

پیکربندی فوق توسعه یافته برای ارسال لحظه ای یا این که زماندار عمل های ربات جهت هدفمند سازی کار های ربات امکان زدن عکس و یا این که نوشته برروی عکس های شما ( watermark )

سرچ کردن و چک اشخاص با جنسیت مرد یا این که زن بودن!

ارسال بازدید (Visit) برای یک پست یا این که هزاران پست یک پیج یا این که هزاران پیج بوسیله یک حساب یا این که هزاران حساب شما در تایم معلوم گردیده

ارسال فالور برای یک پیج یا این که هزاران پیج بوسیله یک پیج یا این که هزاران پیج شما در تایم معین گردیده

آنفالو اتوماتیک برای همه پیج های زیر مدیر برنامه یا این که آنفالو یک پیج از کلیه پیج های شما ارسال لایک و کامنت(پشتیبانی از گویش فارسی در کامنتهای تبلیغاتی) برای یک پست و یا این که هزاران پست به وسیله یک پیج یا این که هزاران پیج

آپ دیت پروفایل و تغییرمشخصات کلیه پیج های جانور دربرنامه

وریفای آدرس اینترنتی و شماره تماس برای همگی پیج های مو جود در برنامه

قابلیت و امکان تگ کردن خود کار یک پیج یا این که هزاران پیج در یک پست یا این که هزاران پست بوسیله همگی پیج های جانور دربرنامه یا این که یک پیج

امکان سرچ با هشتگ و یا این که هشتگ گذاری پست ها

امکان ارسال کامنت تبلیغاتی برای هزاران پیج با هزاران حساب مو جود در برنامه و یا این که یک حساب

پیکربندی فوق توسعه یافته برای ارسال لحظه ای یا این که زماندار عمل های ربات جهت هدفمند سازی عمل های ربات امکان به کار گیری از پروکسی درتمامی قسمت های برنامه جهت پرهیز از بلاک شدن IP به وسیله اینستاگرام و… اکثری از امکان های دیگر که بعداز خرید برنامه یادگرفتن عمل با تجهیزات آنرا در نصیب دانلود فولدر قرار داده ایم و می‌توانید هرچه بیش تر با ابزار و آپشن های فوق کاربردی برنامه آشنا گردید.

کلیه مورد ها بالا در ورژن لایف تایم ایسنتاداب که ما ارائه کردیم گنجانده شده‌است.

جهت فروش بیش تر تولید ها خویش :

شایسته ترین نحوه برای تبلیغ یک مال با استعمال از لایک کننده اتومات بر طبق هشتگ هزاران بازدید از کاغذ خویش داشته باشید .

با ارسال کامنت به هشتگ های دلخواه به آگهی بپردازید با فالوو خود کار قابلیت و امکان چشم شدن خویش را چند برابر نمائید

و یا این که جهت ارتقاء فالوور اهل ایران

به هشتگ های گزینه عشق خویش ربات را ارسال نمایید تا اشخاص را فالوو نماید و پس از تعدادی ساعت آنهارا آنفالوو کند تا بیشترین فالوور های اهل ایران را برای خویش گرداوری نمایید و … قریه ها فعالیت دیگر با تجهیزات زیاد ربات کاربر مجازی ربات اینستاگرام کاربرمجازی برای چه افرادی مطلوب میباشد؟

اینستاگرام به شما یک زمان منحصر میدهد تا معاش خویش را با مردم سراسر عالم به اشتراک بگذارید. با یاری تجهیزات بی‌نظیر اینستاداب، می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز عمل کرده و فالوورهای فعال با انگیزه قرار دادن خودتان جذب فرمائید.

عمل شما در حالی که خودتان خواب و یا این که سرکار می‌باشید در اکنون انجام و جذب فالوور میباشد. این عمل هیچ وقت متوقف نمیشود چون کاربرمجازی همواره بیدار و درحال سرویس به شماست.

به کارگیری تجاری

در صورتی شما در حالا به کار گیری از اینستاگرام برای تعامل با طرف داران و یا این که مشتریان خویش می‌باشید، پس قیمت عصر را خوب می‌دانید. به خصوص درصورتی که شما یک شخص یا این که یک کمپانی با تعدادی اکانت اینستاگرام میباشید.

اینستاداب خیر فقط امور و رئیس این چند اکانت را سهل می‌نماید، بلکه میتواند به طور به طور همزمان برای تمامی این اکانت های کاربری در اینستاگرام، کار نماید و مهم خیس از کلیه اینکه همگی این اکانت ها در یک داشبورد رئیس می‌گردد.

عمل تجاری شما بستگی قربت به یوزرها متبوع شما دارا‌هستند که در اینستاداب میتوانید یوزرها انگیزه را گزینش و آن‌ها را ترغیب به مشاهده پیج خویش فرمائید.

این کالا برای صاحبان کسب وکارها در اینستاگرام و برای تبلیغ محصولشان شایسته ترین مورد پیش روی هست و به طور کامل شغل های شمارا خود کار انجام می دهد

ربات اینستاگرام کاربرمجازی با خیال راحت از ان استفاده کنید و کسب درامدی برای خود به وجود بیاورید برای تهیه ربات اینجا یا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

How to Make an Instagram Bot With Python and InstaPy – Real Python