سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزار rpa چیست؟

 

RPA – Greenlight Consulting

ما تمام تلاش خود را برای پاسخ به این سؤال با مراجعه به محبوب ترین / بهترین تأمین کننده ارائه دهنده راه حل rpa کردیم. با این حال ، این سوال درستی نیست زیرا نرم افزار مناسب بستگی به فرآیندهای مورد نیاز برای اتوماسیون ، حساسیت به قیمت خریدار ، نرم افزار فعلی مورد استفاده توسط خریدار و سایر معیارها دارد. در ادامه بخوانید تا یک نرم افزار مناسب برای تجارت خود را پیدا کنید 

نوع صحیح ابزار rpa را انتخاب کنید 

دو نوع اصلی ابزارهای rpa وجود دارد که انواع مختلفی از اتوماسیون rpa را پوشش می دهد:

ابزارهای قابل برنامه ریزی از طرف پارلمان: اینها رایج ترین ابزارهای rpa هستند. برنامه نویسان باید فرایند را درک کرده و مجموعه ای از قوانین حاکم بر نحوه عملکرد ربات rpa را کد کنند. برای کارهای پیچیده اتوماسیون بدون مراقبت ، این ابزارها بیشتر وقت لازم است.

بدون کدهای ابزارهای rpa: فرآیند هنوز هم نیاز به تجزیه و تحلیل و درک دارد اما به جای برنامه نویسی ، کاربران برای ساخت اتوماسیون به یک رابط کاربری بصری و ضبط ماکرو متکی هستند. به نظر می رسد که این به وضوح از راه حلهای قابل برنامه ریزی ترجیح می دهد و در اتوماسیون حضور یافته ، انتظار داریم این ابزارها پذیرش گسترده تری داشته باشند.

علاقه مند به راه حل های خودآموز در حال افزایش است ، همانطور که در آینده مقاله مقاله rpa توضیح می دهیم. این ابزارها با استفاده از داده های تاریخی (در صورت موجود بودن) و فعلی ، ساعت ها فعالیت کارکنان را کنترل می کنند تا وظایف انجام شده را درک کرده و پس از رسیدن به اطمینان کافی برای تکمیل مراحل ، کار آنها را انجام دهند. این راه حل ها بسیار جذاب هستند زیرا کاهش آنها می تواند زمان اتوماسیون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و برخی از فروشندگان ادعا می کنند چنین راه حل هایی دارند ، با این حال ما اعتبار سنجی را نشنیده ایم که این ابزارها در واقع از طرف مشتریان rpa کار می کنند.

علاوه بر این ، تمام این ابزارها می توانند با قابلیت اتوماسیون شناختی / هوشمند تکمیل شوند. این راه حل ها (اتوماسیون هوشمند یا هوشمند نیز نامیده می شود) با استفاده از آخرین فن آوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با داده های ساختاری و ساختاری سروکار دارند. در مقاله ما در مورد اتوماسیون شناختی بیشتر بخوانید

اگر راه حلهای یادگیری خود را که هنوز برای استفاده سازمانی آماده نیستیم کنار بگذاریم ، بدیهی است که هیچ ابزار کد همراه با راه حل های اتوماسیون شناختی / هوشمند جذاب ترین آنها نیست. با این حال ، ما مواردی دیده ایم که ربات های قابل برنامه ریزی توسط فروشندگان rpa به جای هیچ گونه ابزار کد پیشنهادی از طریق فروشندگان توصیه می شوند.

یک عارضه در منظر rpa این است که اکثر شرکت ها راه حل های rpa را از شرکای پیاده سازی خریداری می کنند تا شرکت های سازنده این فناوری. شرکای پیاده سازی به فروشندگانی مانند Blue Prism و WorkFusion اجازه دسترسی سریع به یک پایگاه جهانی مشتری را دادند. شرکت های خدمات حرفه ای مانند Deloitte ، مشاوران فناوری مانند Accenture ، ارائه دهندگان برون سپاری فرآیند تجارت (BPO) مانند Genpact با تعداد زیادی از مشتریان در صنایع مختلف روابط موجود دارند. آنها از این روابط برای فروش راه حلهای پیاده سازی rpa استفاده کردند.

بسته به الگوی درآمد ، شرکای پیاده سازی می توانند برای افزایش ساعات صورتحساب خود و توصیه راه حلهای قابل برنامه ریزی که ایجاد تضاد منافع بین مشتریان و شرکای اجرایی باشد ، مورد تحریک قرار دهند. با این وجود ، این امر به راحتی می تواند با استفاده از بهترین شیوه های تهیه از جمله تضمین این که شرکای اجرای مختلف که طیف گسترده ای از راه حل های rpa را تحت پوشش قرار می دهند ، بخشی از روند پیشنهادات باشد و برای ارائه کارآمدترین پیشنهاد برای شرکت شما رقابت می کنند.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای کلی ما درباره ابزارهای rpa کسب کنید.

برای تهیه ابزاری که انتخاب کرده اید ، فروشنده صحیح را انتخاب کنید

همانطور که در بالا بحث کردیم ، انواع مختلفی از فروشندگان rpa وجود دارد:

ارائه دهندگان فناوری تاسیس شده است

فروشندگان موج اول متمرکز بر فروشندگان

2 فروشندگان متمرکز بر موج دوم

ارائه دهندگان خدمات برون سپاری فرایند تجاری (BPO)

ابتدا باید فهرست کوتاه ایجاد کنید. پس از آماده شدن لیست کوتاه خود ، باید با کمی نگاه کردن به این معیارها ، فروشندگان را با جزئیات بیشتری مقایسه کنید:

هزینه کل مالکیت شامل هزینه راه اندازی اولیه ، هزینه های مجوز فروشنده در حال انجام ، هزینه نگهداری

سهولت استفاده

امنیت

ویژگی هایی از قبیل نیاز سیستم ، ادغام ، قابلیت ضبط صفحه ، قابلیت اتوماسیون شناختی

تجربه فروشنده

حمایت کردن

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، راهنمای ما را در مورد نحوه انتخاب شرکای صحیح rpa یا به طور مستقیم رفتن به جدیدترین و جامع ترین لیست محصولات rpa ، اکتشاف کنید.

قیمت گذاری - هزینه ها را بیاموزید

همانطور که در صفحه ما درمورد فروشندگان rpa مشاهده می کنید ، بیش از 30 فروشندگان rpa در سطح جهان فعالیت می کنند که باید فشارها بر قیمتها ایجاد کند. اول ، ارائه دهندگان عمده پارلمان ابزارهای خود را به صورت رایگان ارائه می دهند

توسعه دهندگان را ترغیب کنید تا ابزارهای خود را به کار گیرند

اجازه می دهد شرکت ها قبل از خرید ابزارهای خود را کاملاً آزمایش کنند

اگر قصد دارید بدون در نظر گرفتن ریسک های مالی قابل توجه ، سعی کنید از rpa استفاده کنید ، شروع به کار با کارمندان کار با رایانه اکسپرس یا UiPath Edition می تواند گزینه مناسبی باشد. با این حال ، این نسخه ها در مقایسه با قابلیت های کامل اتوماسیون ابزارهای پرداخت شده آنها کاملاً محدود هستند.

با ارتقاء از نسخه های رایگان محدود ، شرکت شما به تاسیسات پرداخت شده نیاز دارد. قیمت گذاری به طور کلی به تعداد ربات ها یا تعداد فعالیت های خودکار بستگی دارد. ما سیاست های قیمت گذاری فروشندگان مختلف را در یک جدول در اینجا خلاصه کرده ایم.

اکثر شرکت ها قیمت گذاری خود را به طور علنی به اشتراک نمی گذارند ، اما بخصوص افراد تازه وارد این ایده را به چالش می کشند. به عنوان مثال ، آزمایشگاه های Argos با قیمت گذاری کاملاً شفاف هستند. پیشنهاد آنها 50 دلار در ماه / ربات کمترین چیزی است که ما در بازار دیده ایم. احتمالاً به همین دلیل است که آنها نسبت به آن شفاف هستند.

اکنون می خواهیم راجب شرکت بهسازان مجازی صحبت کنیم. کار این شرکت، خودکارسازی، رباتیک کردن و بهینه‌سازی کلیه امور کامپیوتری است که توسط نیروی انسانی بر روی کامپیوتر قابل انجام میباشد و محصولی با نام نرم افزار کاربر مجازی را برای ضبط و اجرای عمیات روانه بازار کرده است. در وبسایت https://www.v-user.com/fa می توانید شرایط خرید و یا همکاری در فروش را مشاهده فرمایید.