سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه اضافه کردن میهمان به پخش مستقیم فیلم

زندگی مستقیم در اینستاگرام روشی جالب برای تعامل با طرفداران شماست. این امکان را به شما می دهد تا در ازای دادن نگاهی اجمالی به دوستان و طرفداران خود در زندگی واقعی و بدون فیلتر شما ، از ویرایش های معمول و دقیق استفاده کنید. اکنون ، پیروان شما نیازی به جدا کردن از این تجربه ندارند ، با بروزرسانی جدیدی که به شما امکان می دهد بینندگان را برای پیوستن به فیلم های زنده خود دعوت کنید.

مانند یک FaceTime یا Skype برای دیدن همه دنیا به آن فکر کنید. فقط به یاد داشته باشید که هیچ چیز خیلی شخصی را به اشتراک نگذارید (یا انجام دهید ، این جریان زنده شماست). اگر مایل به استفاده از این ویژگی جدید از اینستاگرام هستید ، در زیر بخوانید تا نحوه ورود به این برنامه را مشاهده کنید.

از دست ندهید: با این یک ترفند ساده ، روزانه هزاران نفر از دنبال کنندگان اینستاگرام خود را دریافت کنید

اولین چیز اول - شما نیاز دارید که یک فیلم زنده شروع کنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید نگران نباشید. اینستاگرام امکان پخش مستقیم را آسان می کند. برای باز کردن تنظیمات دوربین اضافی ، کافی است از صفحه اصلی به سمت راست بکشید. اگر دوربین از قبل تنظیم نشده است ، سوئیچ را در پایین صفحه به تنظیمات "زنده" منتقل کنید. در آخر ، روی "شروع فیلم زنده" ضربه بزنید.

البته برای شروع یک فیلم زنده کافی نیست. شما به بیننده احتیاج دارید! محکم آویزان شوید تا حداقل یک بیننده در تماشای ویدیوی زنده شما داشته باشد. اینستاگرام یک اعلان را برای برخی از دنبال کنندگان شما ارسال می کند ، بنابراین احتمالاً بسیار خوب است که کسی به جریان زندگی شما بپیوندد.

وقتی مشاهده کردید که یک یا چند بیننده دارید ، در گوشه سمت راست پایین صفحه ، شکلک های صورت را ضربه بزنید. سپس روی یکی از بیننده های تماشای جریان شما ضربه بزنید. به آنها دعوت نامه ارسال می شود ، جایی که به سادگی روی "برو با زندگی [با نام کاربری خود]" ضربه بزنید تا با شما زندگی کنند.

هنگامی که کاربر دعوت شما را پذیرفت ، اینستاگرام صفحه نمایش شما را به دو صفحه تقسیم می کند - یک صفحه برای شما و یک صفحه برای بیننده سابق شما که هم اکنون شریک زندگی شما است. در این مرحله بینندگان دیگر هر دو شما را خواهند دید.

هنگامی که به اندازه کافی کافی داشته باشید ، به سادگی روی "پایان" در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. هنگامی که از شما خواسته شد ، روی "پایان زنده ویدیو" ضربه بزنید و جریان قطع می شود.

آیا از فیلم های زنده در اینستاگرام استفاده می کنید؟ آیا این بروزرسانی جدید باعث می شود کم و بیش از این ویژگی استفاده کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

از دست ندهید: چگونه در استوریهای اینستاگرام بزرگنمایی و خارج کنید

آیا می خواهید برای پشتیبانی از ابزارک هکها کمک بگیرید و در مورد برخی از فناوری های جدید و شیرین سود زیادی کسب کنید؟ تمام معاملات موجود در فروشگاه جدید اسباب بازی هایجت را بررسی کنید.

Instagram Has Stopped Showing Likes on Posts - What Next?